"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

vineri, 14 decembrie 2012

Relaţia omenirii cu fiinţe non-terestre

Duncan M. Roads este editorul publicaţiei internaţionale NEXUS new times magazine, science alternative news. Este revista numărul 1 în lume în domeniul ştirilor alternative, sănătăţii, ştiinţei viitorului şi inexplicabilului. Duncan M. Roads are acces la surse de informaţii situate la cele mai înalte paliere guvernamentale, printre care se numără oficialităţi americane şi engleze, Pentagon, NASA. 

 Publicăm mai jos Editorialul semnat de Duncan Roads, apărut în NEXUS magazine nr. 16, ediţia în limba română. 

"Anul acesta se împlinesc 20 de ani de când am început să mă ocup de revista NEXUS şi 30 ani de când mă ocup cu mass-media alternativă şi cu căutarea unor înformaţii mai „neobişnuite”. În tot acest timp am călătorit pretutindeni, am acumulat o bibliotecă imensă, plină de informaţii rare şi greu de obţinut şi am întâlnit şi am purtat discuţii cu o mulţime de oameni interesanţi. De multe ori mi s-au oferit informaţii cu condiţia să nu le fac publice. Atât de mare a fost setea mea de a întelege „imaginea de ansamblu” încât am acceptat cu uşurinţă şi astfel de condiţii. Aş dori să vă împărtăşesc unele dintre aceste „imagini” globale, destăinuite mie de unele dintre cele mai interesante „surse” ale mele. Aceste contacte sunt surse credibile, care de obicei furnizeză informaţii specifice implicării lor personale, deci nu speculaţii, ci doar ceea ce au văzut şi au făcut.  
Relaţia omenirii cu fiinţe non-terestre 
M-am decis să vă destănuiesc aceste informaţii doarece omenirea se află într-un moment în care dezvăluirea relaţiei noastre cu diverse fiinţe non-terestre şi neumane este „imediat după colţ”, ca să zic aşa. Atunci când această zi va veni, fiecare va dori să ştie dacă „ei” sunt prietenoşi, neutri sau ostili. După cum se poate observa, cercetătorii şi editorii care răspândesc factorul frică primesc bani şi sunt încurajaţi, pe când cei care susţin că nu suntem în pericol ca specie sunt supuşi la tot felul de presiuni. Deci, cu ce date pot contribui eu la fondul de informaţii deja cunoscute, din acest domeniu? 
Guvernul din umbră al planetei Pământ 
  1. Pământul este condus de către un guvern secret. Nu mă întrebaţi cine sunt aceştia, căci nu ştiu. Instrumentele lor pricipale de control includ: religiile, serviciile de informaţii, băncile centrale, mass-media şi complexul industrial-militar. 
 2. Începând cu cel de Al doilea război mondial, s-a intrat pe o cale de dezvoltare tehnologică şi ştiinţifică paralelă, ce a dus la crearea unor dispozitive de teleportare şi antigraviţionale, la obţinerea unor supraoameni clonaţi, a unei flote de nave spaţiale, la construirea unor baze situate în afara lumii, etc. 
 3. De-a lungul timpului am fost vizitaţi frecvent de mai multe civilizaţii, astfel de vizite având loc chiar şi în momentul de faţă. Unele dintre aceste civilizaţii ne-au văzut ca pe nişte rude îndepărtate şi doresc să ne ajute, unele ne privesc cu interes imparţial şi curiozitate ştiinţifică, iar unele doresc doar să aibă acces la resurse ce sunt unice în partea noastră de „pădure”. 
 4. Toată lumea pare să se aştepte la schimbări majore care vor avea loc în, pe sau în jurul Pământului în viitorul foarte apropiat. Cât de curând, nu ştiu. 
Toate aceste informaţii s-ar putea să nu vi se pară noi, dar pot să vă spun că atunci când veţi auzi aceste informaţii de la oameni care au fost efectiv pe nave spaţiale, s-au întâlnit cu fiinţe extratestre, au fost pe alte planete şi baze situate în afara lumii, etc., e cu totul altceva. Ceea ce mă derajează pe mine este că cei care ne conduc din umbră deţin tehnologii care ar putea permite tuturor să ducă o viaţă fericită, paşnică şi sănătoasă; tehnologii care ar putea trasforma planeta într-un paradis; tehnologii care ar putea duce la sfârşitul bolilor şi a surselor de energie poluante. Deci, de ce se menţine tot acest stres? Aduce chiar aşa de multă satisfacţie controlarea a şase miliarde de oameni? Pentru acest lucru, nu am un răspuns clar. 
Concluzia temporară pe care am tras-o este că Pământul/omenirea este, poate, echivalentul unei „ferme”, a unei „grădini” sau unei „şcoli”, sau toate trei combinate. Dacă lucrurile stau aşa, mă întreb dacă recoltarea şi absolvirea sunt unul şi acelaşi lucru... "
Duncan Roads

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...