"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

joi, 24 mai 2012

Pasajul de la Cuptorul de Aur

 Chinezii au construit, in trei ani, cel mai lung pod maritim din lume (36 km). Cand am aflat ca si in Bacau incepe o constructie deosebita - pasajul subteran de la Cuptorul de Aur - mi-am luat aparatul foto si am trecut la imortalizarea evenimentului. Este drept ca lucrarile erau deja in plina desfasurare dar eu, generos, am dat drumul la cronometru din acel moment. Sa vedem cine este mai rapid noi sau chinezii! 

Primele fotografii le-am facut pe data de  23.04.2010

Vedere dinspre oras catre calea ferata
Vedere din intersectie spre parc
Vedere din intersectie spre gara
A inceput excavarea!



Am revenit la fata locului in noiembrie 2010
Podul incepea sa se contureze ...
 ... si se sapa cu spor pe sub calea ferata.
Vedere de la piciorul podului spre  gara
Rampa podului dinspre gara - cum arata la vremea aceea ...
 Finala, astazi, 24.05.2012

... si cum arata acum.

Intrarea in pasaj dinspre oras ...
... si dinpre cartierul CFR
Sensul giratoriu din oras ...


... si cel de dincolo de calea ferata.


O floare pentru cei care pleaca! Si pentru cei care vin!

Nu are rost sa ne comparam cu tovarasii chinezi!  Pana la urma a iesit ceva frumos si util!

2 comentarii:

  1. Nu cred ca mai exista undeva pasaj care sa aiba sens giratoriu la ambele iesiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca mai exista undeva asemenea lucrare (politicienii locali o considera unicat!!!) dar, dupa parerea mea, sunt foarte utile si pasajul si sensurile giratorii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...