"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

vineri, 16 martie 2012

Intr-un interviu televizat, astronautul Gene Cernan divulgă faptul că americanii au ajuns deja pe ... Planeta Marte!

Gene Cernan, astronautul care a pasit ultimul pe Lună, recunoaşte că americanii au ajuns deja pe Marte cu echipaje umane - realitate, sau doar o gafa?

Iata un fragment din interviul in cauza:
"Gene Cernan: Ei bine, eu şi cu Buzz nu suntem de acord cu multe lucruri… BUZZ VREA SĂ NE ÎNTOARCEM PE MARTE, şi eu sprijin asta. Dar eu cred că trebuie s-o facem într-un proces logic. La sfârşitul acestui an, staţia spaţială va fi retrasă. Şi noi avem o staţie spaţială…e un laborator ştiinţific, şi care trebuie să producă rezultatele pe care mulţi oameni spun c-ar trebui obţinute.
Reporter: Şi nu avem cum să ajungem acolo?
Gene Cernan: Nu, nu… Ruşii au dat o mulţime de bani, fără a avea competitori, pentru a se reîntoarce în spaţia spaţială. Vorbim de sectorul privat. Eu sprijin sectorul privat. Ne vor trebui 10 ani pentru a pune oameni în nave spaţiale private pentru a ajunge din nou în orbita Pământului. Şi până atunci, ruşii vor deţine staţia spaţială. Şi vor face ceea ce vor. Cred că ne transformăm într-o ţară de lumea a treia în materie de explorare spaţială.
Reporter: Gene Cernan, ultimul om ce-a fost pe Lună. Îmi pare bine. Mulţumesc.
Gene Cernan: John, pot să mai spun ceva foarte scurt? NU EU AM SĂ FIU CEL CARE MĂ VOI ÎNTOARCE PE LUNĂ ŞI PE MARTE. Poate că nu eu decid, dar oamenii din această ţară trebuie să spună unde să mergem, care este viitorul acestei ţări, ce oportunităţi vor avea copiii şi nepoţii noştri. Şi asta-i important pentru mine.
Reporter: Ai spus-o. Mulţumesc, Gene."
Cernan spune că americanii au fost şi pe Marte.... Poate că Gene Cernan s-a scăpat fără să-şi dea seama… De obicei, când ascunzi un adevăr, te poţi scăpa neintenţionat. Mulţi am păţit lucrul acesta. Când Gene declară la un moment dat: “Buzz vrea să ne întoarcem pe Marte”, mulţi or să spună: “A fost o greşeală. Probabil că vroia să se refere la Lună, dar, din grabă, a spus Marte”. Oricine mai poate spune un cuvânt gândindu-se la altceva. Dar Cernan o spune şi a doua oară, fără echivoc: “Nu eu am să fiu cel care se întoarce pe Lună şi pe Marte”. Spune clar “Lună şi Marte”.
De data asta nu mai poate fi o greşeală. Şi astfel, iata ca aflăm un secret ce trebuia păstrat cu sfinţenie: faptul că americanii au fost deja pe Marte cu echipaje umane.
Pe internet circula o stire cum că ar exista dovezi că americanii au fost deja pe Marte încă din 1962! La 22 mai 1962, a fost trimisă prima navă cu echipaj uman pe Marte. Aterizarea şi zborul deasupra planetei au fost filmate, iar în 1977 o copie a filmului a ajuns la renumitul radioastronom Sir William Ballantine. Înainte de a discuta cu managerul unui cotidian internaţional despre mediatizarea acestui film, el şi-a pierdut viaţa într-un „accident” de automobil. Cu toate acestea, filmul a fost difuzat în cele din urmă, de canalul englez „Scepter TV”, deşi s-au primit mai multe telefoane care ameninţau că îi va fi retrasă licenţa în cazul în care va dezbate acest subiect. Filmul conţine imagini sumare ale instrumentelor de bord, care arătau presiunea exterioară de 700 mb şi temperatura de 4°C. Piloţii, ale căror voci sunt înregistrate, strigă printre altele: “Este 22 mai 1962, suntem pe Marte şi avem aer!
Vă lăsăm pe dvs să judecati chestiunea mai sus mentionată...

Sursa: Enigme si Conspiratii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...