"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

luni, 18 aprilie 2011

Orasenii nu vad stelele

De cate ori merg la Costisa, seara, cand ies afara ma uit pe cer si puzderia de stele ma opreste pentru un moment din treburile mele. Bolta intunecata, magica, misterioasa clipeste complice din mii de stele si gandu-mi zboara. Sunt convins ca odata cu mine, undeva in univers, o alta fiinta priveste cerul asteptand un semn sacru... La Bacau, intre mine si cer este un strat opac. Orasul ma vrea doar pentru el, ma tine cu privirea in pamant si-mi da o alternativa lumeasca. Surogat de stele concretizate in vitrine, reclame si oameni de tot felul. Oferta lui este facila si imediata, iar eu uit de semnul pe care Cerul este gata sa mi-l trimita. 
Cine-i vinovat ca orasenii nu vad stelele?!

Vespazian Ionesi, aprilie 2011, Bacau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...