"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

luni, 2 august 2010

Cine suntem ! ?

Mă intreb din nou cine suntem, de unde venim și care ne este scopul, pentru ce am fost creați...Știința și religia nu oferă răspunsuri satisfă cătoare, deși cred că ambele ar putea face asta. Nu ne rămane decât să căutăm noi răspunsul. Dar cu ce sanse!?
Nu cred in teoria evoluționistă. Nu suntem rodul hazardului, nu ne-am născut din supa oceanică primordială. Cu certitudine suntem creația divinității. Dar pentru ce ne-a creat?
O bună bucată, am fost convins că trebuie să ducem, să transportăm ceva. Ce vreau să spun? Dacă te muți de la Bacău la Timișoara iți pui bagajul pe TIR iar tu te duci inainte cu trenul sau mașina și aștepți acolo transportul. Cam așa ceva bănuiesc eu că ar fi misiunea noastră, doar că la alt nivel. Ceva, nu stiu ce, o informație, un mesaj incriptat in ființa noastră care trebuie să ajungă in alt timp sau spațiu. Pentru asta, Creatorul ne-a pregătit capabili să "durăm" plantând in ADN-ul nostru capacitatea de a ne perpetua specia si dorința de a fi invingători, spiritul de competiție. Fară această dorință ne-am fi putut opri la un moment dat, am fi renunțat. Nu mai sunt convins, nu stiu daca despre asta este vorba...
Un experiment al unei superinteligente cosmice, o joacă? Oare? Doar pentru atât să ne zbatem noi? Nici de ideea asta nu sunt convins desi ...
Citesc zilele astea o carte care mă fascinează. Nu cred că-mi va răspunde la intrebări, mai degrabă pare să-mi nască altele, dar.... nu răspunsul este important ci intrebarea.
Cartea se numește "Programul Terra" și este scrisă de Toni Victor Moldovan, medic militar român emigrat in Suedia.
....Am terminat lectura, și, da, sunt ca la început. Incerc sa esentializez:
1. Suntem rezultatul unei inginerari genetice cu scopul de a produce fiinte capabile sa ofere "suflete" unei specii extraterestre/intraterestre. EI ne "cresc" asa cum noi crestem orice animal destinat sacrificarii, asa cum cultivam fructele in livada. Cand ne "coacem" ne recolteaza. Programul de compatibilizare genetica cu EI a reusit in foarte bune conditii pe filiera evreiasca (au fost mai multe zone de lucru), de asta evreii sunt "poporul ales". Din acest motiv sunt si cei mai "recoltati". Biblia abunda de exemple in acest sens, iar din istoria recenta al doilea razboi mondial cu lagarele de exterminare nu necesita explicatii.
2. Cand vorbeste despre "EI" autorul se refera la Dumnezeu si Lucifer, Dumnezeu reprezentand spatiul cosmic - cerul - iar Lucifer interiorul Terrei. Educatia noastra a fost orientata pe cunoasterea religiei si a activitatii sacre. Despre Lucifer stim ca este exponentul raului. Programul Terra sustine ca ambii au acelasi scop: recoltarea de suflete compatibile genetic pe care, dupa prelucrare, sa le transforme in ingeri - fiinte de lumina - inalti de peste doi metri, blonzi, ochi albastri. De ce asta? Fiindca EI nu pot creea suflete. Se folosesc de ale noastre. Si ne-am intors la intrebarea esentiala:
ATUNCI CINE SUNTEM? CINE NE-A CREEAT?
Nu pot trece mai departe fara a puncta ca Hitler a vrut sa creeze rasa pura ariana adica oameni inalti, blonzi, cu ochi albastri. Se spune ca intraterestrii ar fi luat legatura cu Hitler si, in schimbul milioanelor de suflete primite ca urmare a razboiului, Germania ar fi primit tehnologie. Dupa razboi, americanii au confiscat tot ceea ce nemtii realizasera in domeniul tehnic, medical, psihologic si au continuat mentinand legatura cu intraterestrii. Se mai spune ca undeva in interiorul Pamantului ar fiinta o rasa care seamnana teribil cu arienii si ca ar fi, tehnologic, foarte dezvoltata.
3. Din carte rezulta faptul ca Programul Terra ar fi pe final si ca se pregateste ultima recoltare - ce nu este bun se distruge. Sfarsitul este cel aratat de biblie. Potopul va fi de foc. Nu-mi place sa dezvolt tema desi materialul bibliografic este deosebit.
Probabil voi reveni asupra subiectului.
Vespazian Ionesi, octombrie 2010, Bacau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...