"Ceea ce nu imbratisezi nu poti vindeca"
Sfantul Grigorie Teologul

miercuri, 14 aprilie 2010

Trăiască babele şi automedicaţia!

Cât de naturale sunt ...medicamentele naturiste?



Goblenul se intitulează „Bisericuța inzăpezită” și are dimen siunile 20/28 cm.




La intrebarea mea, dacă farmacia cu produse naturiste pe care şi-a deschis-o „merge”, cunoştinţa mea a răspuns:„Trăiască babele şi automedicaţia”. Am zâmbit şi i-am urat afacere bună. Bine că nu-s babă mi-am zis şi mi-am văzut de ale mele. Ideea e că produsele naturiste au explodat pe piaţa românească. Comerciantul, chiar dacă are halat alb, farmacistul este tot un comerciant, stând la masă cu producătorul de medicamente au constatat că omul simplu (ce-mi place sintagma asta: „omul simplu”) a început să reducă consumul de pastile. Daaaa? Hai să-i oferim o alternativă! Nu-i mai vindem produse de sinteză. De azi îi oferim natura şi totodată sănătatea. Cu câtă bucurie băgăm in noi, mai ales doamnele, produse naturiste de slăbit şi nu numai. Nu mai avem nicio grijă. Ce dacă ne cresc mustăţi şi ne dor sânii, farmacista a spus că-s naturale şi că nu au efecte adverse. În plus nu ne trebuie nici reţetă. Câţi dintre noi avem puterea de a rezista reclamelor, care, de asta sunt reclame, să ne convingă, să ne prostească. De unde avem curajul să luăm medicamente, (naturiste?!) care în loc de prospect au o fiţuică scrisă mărunt fără nici un reper de responsabilitate în caz că ceva nu merge bine? Nu știu!
În concluzie: Trăiască babele şi automedicaţia!
Vespazian Ionesi, 14.04.2010, Bacău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...